Kolejna wygrana w sprawie o polisolokatę

Sygn. akt XVI C 1272/20

WYROK W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie, Wydział XVI Cywilny w składzie następującym:

Przewodniczący: asesor sądowy Mariusz Pisarczyk Protokolant: Łukasz Kowalski

po rozpoznaniu Warszawie, na rozprawie sprawy z powództwa (….) przeciwko (….) Towarzystwu Ubezpieczeń Spółce Akcyjnej z siedzibą w Warszawie o zapłatę:

I Zasądza od strony pozwanej (….) Towarzystwa Ubezpieczeń Spółki Akcyjnej z siedzibą w Warszawie na rzecz powoda(….)kwotę 6,561,24 zł (sześć tysięcy pięćset sześćdziesiąt jednej złotych i dwadzieścia cztery grosze) wraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie od dnia 21 kwietnia 2020 roku do dnia zapłaty oraz odsetki ustawowe za opóźnienie od kwoty 22,811,53 zł (dwadzieścia dwa tysiące osiemset jedenaście złotych i pięćdziesiąt trzy grosze) od dnia 21 kwietnia 2020 roku do dnia 30 kwietnia 2020 roku.

II Zasądza od pozwanego (….) Towarzystwo Ubezpieczeń Spółki Akcyjnej z siedzibą w Warszawie na rzecz powoda (….) kwotę 4,351,50 złotych (cztery tysiące trzysta pięćdziesiąt jeden złotych i pięćdziesiąt groszy) tytułem zwrotu kosztów procesu wraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie liczonymi od dnia uprawomocnienia się wyroku do dnia zapłaty.

III Zwraca ze Skarbu Państwa Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie na rzecz powoda (….) kwotę 704,50 (siedemset cztery złote I pięćdziesiąt groszy) tytułem zwrotu polowy opłaty od pozwu obniżonej o kwotę równą opłacie minimalnej.

Po więcej informacji na temat unieważnienia umowy polisolokaty zapraszam do kontaktu telefonicznego lub osobistego.
Marek Kowalewicz
Adwokat

5/5 - (37 liczba głosów)
adwokat Marek Kowalewicz Białystok

Adwokat Marek Kowalewicz

Prowadzę kancelarię adwokacką w Białymstoku oraz Bielsku Podlaskim. Potrzebujesz pomocy adwokata? Umów się na spotkanie.